Betaling
Hos Barnlil' modtager vi følgende betalingskort:
Dankort, eDankort, Visa/Dankort, Visa, Visa electron, Mastercard, Maestro, JCB og American Express.
Betalingen bliver først trukket på din konto, når varen afsendes.
Barnlil' krypterer alle dine kontooplysninger med SSL protokol (Secure Socket Layer). Dette betyder at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre oplysninger under transaktionen med Nets (PBS). Barnlil' har således ikke adgang til dine kortoplysninger, men får blot et transaktionsnummer, som vi bruger til at hæve pengene.
Alle oplyste priser er i danske kroner og er inkl. moms. Barnlil' tager forbehold for trykfejl og udsolgte varer.
Udsolgte varer
Der tages forbehold for udsolgte varer. Hvis varen er udsolgt, vil du blive kontaktet af butikken og oplyst om dette, så vi kan høre om du stadig vil have eventuelle øvrige varer eller om du ønsker en anden vare i stedet. Får vi varen igen, vil du også have valget, om du vil vente på denne.
Levering
Du vil få dine varer leveret efter 1-3 hverdage. I forbindelse med udsalg kan der dog forekomme længere leveringstid.
Barnlil' kan ikke stilles til ansvar for eventuelle forsinkelser hos Post Danmark. Vær også opmærksom på at leverancer til Bornholm og andre småøer kan tage længere tid.
Persondata
For at muliggøre en handel er det nødvendigt for os at bede dig som kunde om en række oplysninger. Disse er, udover dit navn og adresse, dit telefonnummer og mail adresse, så vi kan holde dig ajour om din ordre. Desuden gemmes indholdet af din indkøbskurv indtil du køber varerne eller selv fjerner dem fra indkøbskurven.
Oplysninger om afsluttede ordrer gemmes i minimum 5 år i henhold til regnskabslovens krav. Oplysningerne ligger ukrypterede på en passwordbeskyttet server. Barnlil' videregiver ikke data om vores kunder til tredjepart.
Ombytning
Ønsker du at bytte en vare til f.eks. en anden størrelse, kan du enten returnere varen til os og lave en ny ordre eller vedlægge en frankeret svar-emballage med din adresse på sammen med de returnerede varer. Du står selv for forsendelsesomkostningerne ved ombytningen.
Fortrydelsesret
Her hos Barnlil' har du naturligvis 14 dages fuld fortrydelsesret gældende fra den dag du modtager din ordre. Du har pligt til at returnere varen i samme stand og mængde som den er modtaget. Du afholder selv de forsendelsesomkostninger, der er forbundet med returneringen. Returnerer du en intakt vare kan du vælge mellem at få byttet til noget andet, pengene retur (gælder kun varer købt i webshoppen) eller tilgodebevis.
Tilbagebetaling
Når vi har modtaget varen og godkendt returneringen, vil vi hurtigst muligt overføre købsbeløbet til din konto. Vi tilbagebetaler kun til det kreditkort som ordren er blevet betalt med. Dette er for at undgå misbrug af evt. stjålne kort. Har du fået leveret fragtfrit og returnerer varer således at den samlede pris kommer under 500 kr. fratrækkes fragten for forsendelse, når pengene refunderes.
Reklamation
Barnlil' giver dig 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Reklamationsretten omfatter fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved normal brug af varen. Reklamationsretten dækker således ikke almindeligt slid, fejl og skader opstået som følge af forkert behandling eller dårlig vedligeholdelse.
Varen kan returneres for reparation eller ombytning. I forbindelse med berettigede reklamationssager afholder Barnlil' returneringsomkostningerne.
Barnlil' tager forbehold for tastefejl, force majeure, afgiftsændringer, udgåede/udsolgte varer samt farveforskelle.
Prisgaranti hos Barnlil’
Hos Barnlil’ vil vi gerne have glade, tilbagevendende kunder, og derfor tilbyder vi prisgaranti på alle varer i webshoppen. Hos os skal du kunne handle trygt, og med vished for at vi vil dig det bedste – både når det gælder personlig service og de rigtige priser.
Hvad er prisgaranti hos Barnlil’?
Prisgarantien på barnlil.dk betyder, at hvis en anden danskejet hjemmeside sætter en vare ned indenfor 7 dage efter, du har modtaget din vare fra os, vil du få tilbagebetalt differencen.
Det eneste du skal gøre, er at sende os en mail på barnlilmail@gmail.com med dit ordrenummer samt et screenshot af den nedsatte vare. Screenshot skal vise varens lagerstatus. Hvis varen ikke er på lager det pågældende sted, så kan vi ikke tilbyde prisgaranti.
Vilkår for vores prisgaranti
Prisgarantien omfatter varer, der er tilgængelige hos konkurrenten, og altså ikke f.eks. udsolgte varer.
Prisgarantien omfatter ej heller varer, der er underlagt nogen form for tilbud. F.eks. åbningstilbud, kø-tilbud, dagtilbud, mængdebegrænsning, begrænsede varepartier, ophørsudsalg, generelle udsalg som f.eks. januarudsalg og medlemstilbud. Sidstnævnte gælder uanset om du har et aktivt medlemskab, der hvor du har observeret varen til en lavere pris. Prisgaranti gælder heller ikke, hvis du kan få en vare sat ned i pris med f.eks. en rabatkode.
Desuden gælder prisgarantien ikke varer som er udsolgt hos den pågældende butik, selvom de fortsat kommunikeres som værende på lager i fysisk butik. Er varen ikke tilgængelig for onlinekøb, så kan vi ikke tilbyde prisgaranti.
Vores prisgaranti er tilgængelig i 7 dage fra den dag, hvor du har modtaget din vare, og varen som du har fundet hos konkurrenten, skal være identisk med den, du har købt hos Barnlil’. Det gælder også størrelsen.
Prisgarantien gives i forhold til danskejede webshops. Er du i tvivl, om webshoppen drives fra Danmark, kan du se om adresse og CVR-nummer er dansk.
Ved samlet tilbud på flere varer vurderes prisgarantien ud fra den samlede værdi.
Prisen, der sammenlignes med, skal være inklusive levering.